Συντευξη του δημοσθενη παπαδοπουλου

«Αν δεν ασχολούνταν με το θέατρο, θα ήθελε να γίνει διακοσμητής εσωτερικών χώρων».

Η γειτονιά που μεγάλωσε περιστοιχιζόταν από πολλά γνωστά θέατρα. Αυτό συνετέλεσε στο γεγονός από πολύ μικρή ηλικία να γίνει τακτικός θαμώνας των θεάτρων της γειτονιάς του και να βλέπει μια παράσταση περισσότερες από μια φορές και ως γειτονόπουλο χωρίς εισιτήριο. «Σίγουρα λοιπόν αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να ασχοληθώ με το θέατρο» εξομολογείται ο Δημοσθένης Παπαδόπουλος, ο οποίος υπογράφει τη σκηνοθεσία στο «Ντα» του Χιου Λέοναρντ σφραγίζοντας με την παράσταση αυτή την πρώτη του συνεργασία με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.

Διέκοψε τις σπουδές του στη Νομική και αποφάσισε να ασχοληθεί με το θέατρο γιατί θεωρεί ό,τι και εάν κάνεις στη ζωή πρωτίστως πρέπει να σου δίνει χαρά και να είναι δημιουργικό. Τώρα θα έλεγε ότι με το πέρασμα των χρόνων, πιστεύει ότι η επιλογή του αυτή ήταν ιδανική γιατί επέλεξε ένα επάγγελμα που του ταιριάζει απόλυτα και ταυτόχρονα τον εξελίσσει ως άτομο.

Αποφάσισε να φύγει για το Βερολίνο στο ζενίθ της καριέρας του «γιατί έβλεπα μία μίζερη κατάσταση να έρχεται Αυτή η κατάσταση υπάρχει ακόμα» λέει δύο χρόνια μετά την επιστροφή του. Δεν παραλείπει δε να ισχυριστεί, ότι «η Ελλάδα είναι η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς».

Στην ερώτηση «Με τι ασχολείστε;» απαντά γενικά: «Με το θέατρο». Για έναν περίεργο λόγο δεν τα διαχωρίζει. Ίσως γιατί όταν δουλεύει ως ηθοποιός σε μία παράσταση τον απασχολεί πολύ η σκηνοθετική της γραμμή, ενώ όταν σκηνοθετεί, ασχολείται πολύ με την υποκριτική των ηθοποιών. «Ομολογώ παρ’ όλα αυτά, ότι όσο μεγαλώνω προτιμώ να σκηνοθετώ από το να παίζω» επισημαίνει.

Αν δεν ασχολούνταν με το θέατρο, θα ήθελε να γίνει διακοσμητής εσωτερικών χώρων.

Όσο για τα λάθη και τις αποτυχίες λέει ότι και τα δύο είναι απαραίτητα και αναγκαία για να εξελιχθείς.

Σχολιάζοντας την παράσταση που σκηνοθετεί, αναφέρει ότι «είναι ένα έργο ύπουλο. Πρόκειται για μία ιστορία με πολύ χιούμορ που ξαφνικά χτυπάει συναισθηματικά πολύ ευαίσθητα κομμάτια του θεατή».
Ένα έργο με χιούμορ και αλήθειες που συνδιαλέγεται με τη σχέση γιου και πατέρα. Άλλωστε το θέμα «οικογένεια» είναι ένα από τα βασικά θέματα της παγκόσμιας δραματουργίας.

Στόχος του έργου είναι ο θεατής να μετακινηθεί συναισθηματικά. Να σκεφτεί και να θέσει ερωτηματικά για τη σχέση του με τον δικό του πατέρα.

Μετά το «Ντα» θα συνεχίσει να παίζει στο «Θείο Βάνια» στο θέατρο Άνεσις μέχρι το Πάσχα.

Πηγή  :  topsirto