Άρχιζοντας με τις φιλοσοφικές ανησυχίες του «Τελευταίου Πειρασμού», ο Σκορσέζε άτυχησε στην επιλογή τού του σεναρίου από τον Μελίσα Μάθισον («Ο Εξωγήινος» ) σεναρίου –η ζωή του Δαλάι Λάμα μεταξύ 1937 και 1959–, το οποίο μάταια πασχίζει να διασώσει από το φολκλόρ. Εκπληκτική δουλειά στη φωτογραφία (Ρότζερ Ντίκινς ), τη μουσική (Φίλιπ Γκλας ), τα σκηνικά και τα κοστούμια (Ντάντε Φερέτι ), αλλά το τελικό αποτέλεσμα θυμίζει περισσότερο δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ του «National Geographic», με τους θιβετιανούς διαλόγους να γίνονται στα αγγλικά.
https://youtu.be/cFm8oP9c9Hs